Välitämme aidosti asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Olemme aina valmiita vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa tai joissa on valmistusvirhe. Pyrimme myös löytämään ratkaisun kaikkiin mahdollisiin ongelmatilanteisiin.
Huomautus: Lue palautusehtomme huolellisesti ennen tilauksen tekemistä.
Korvaamme palautuskustannukset vain seuraavissa tapauksissa:
- Tuote(t) on vahingoittunut kuljetuksen aikana;
- Lähetimme väärän tuotteen tai unohdimme pakata jotakin;
- Tuotteessa on valmistusvirhe eikä sitä voi käyttää asianmukaisesti.
Emme korvaa palautuskustannuksia, mutta voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksellasi, jos:
- Et ole tyytyväinen tuotteen väriin tai ominaisuuksiin;
- Et enää tarvitse tilaamiasi tuotteita.
Emme hyväksy palautuksia, jos:
- Tuote on vahingoittunut asiakkaan toimesta (naarmuja, fyysisiä/kemiallisia/sähköisiä vaurioita), eikä sitä voi enää myydä tai sitä on käytetty ohjeiden vastaisesti;
- Tuote on muuten kunnossa, mutta sitä on jo käytetty;
- Tuotetta palautetaan ilman alkuperäispakkausta (joissain tapauksissa voimme hyväksyä palautuksen ilman pakkausta, mutta se riippuu tuotteesta ja arvioidaan tapauskohtaisesti).
Jos hyväksyt palautusehtomme ja tarvitset apua tilauksesi kanssa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: contact@nailpro.fi