Välitämme aidosti asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Olemme aina valmiita vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa tai joissa on valmistusvirhe. Pyrimme myös löytämään ratkaisun kaikkiin mahdollisiin ongelmatilanteisiin.

Huomautus: Lue palautusehtomme huolellisesti ennen tilauksen tekemistä.

Korvaamme palautuskustannukset vain seuraavissa tapauksissa:

  • Tuote(t) on vahingoittunut kuljetuksen aikana;
  • Lähetimme väärän tuotteen tai unohdimme pakata jotakin;
  • Tuotteessa on valmistusvirhe eikä sitä voi käyttää asianmukaisesti.

Emme korvaa palautuskustannuksia, mutta voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksellasi, jos:

  • Et ole tyytyväinen tuotteen väriin tai ominaisuuksiin;
  • Et enää tarvitse tilaamiasi tuotteita.

Emme hyväksy palautuksia, jos:

  • Tuote on vahingoittunut asiakkaan toimesta (naarmuja, fyysisiä/kemiallisia/sähköisiä vaurioita), eikä sitä voi enää myydä tai sitä on käytetty ohjeiden vastaisesti;
  • Tuote on muuten kunnossa, mutta sitä on jo käytetty;
  • Tuotetta palautetaan ilman alkuperäispakkausta (joissain tapauksissa voimme hyväksyä palautuksen ilman pakkausta, mutta se riippuu tuotteesta ja arvioidaan tapauskohtaisesti).

Jos hyväksyt palautusehtomme ja tarvitset apua tilauksesi kanssa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: contact@nailpro.fi