1. Ehtojen soveltamisala ja voimassaolo
1.1. Nämä ehdot (jäljempänä "Tilausehdot") koskevat Lindvior OÜ:n (jäljempänä "NailPro"), y-tunnus 14822846, osoitteessa Tihase 34 – 1. kerros, Tallinna, Viro, ylläpitämän verkkokaupan (www.NailPro.fi) kautta tapahtuvia ostoksia asiakkaan (jäljempänä "Asiakas") toimesta.
1.2. Osapuolet noudattavat keskinäisissä suhteissaan näitä Tilausehtoja, NailPron hinnastoa sekä Viron tasavallan voimassa olevaa lainsäädäntöä.
2. Sopimuksen voimaantulo
2.1. Myyntisopimus katsotaan solmituksi, kun Asiakas on maksanut tilauksensa NailProlle (Asiakkaan hyväksyntä eli suostumus myyntisopimuksen solmimiseen). Sopimus astuu voimaan maksun vastaanottamisen jälkeen, minkä jälkeen NailPro on velvollinen luovuttamaan/lähettämään tuotteen asiakkaalle.
3. Tuotteiden ja palveluiden hinnat
3.1. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron.
3.2. NailPro pidättää oikeuden muuttaa hintoja päivittämällä ne verkkosivustolle. Asiakkaalle taataan tilaushetkellä voimassa olevat hinnat kyseisen tilauksen osalta.
3.3. Mikäli tuotteelta puuttuu hinta tai sen hinta on 0 euroa, tuotteen tarkka hinta puuttuu tietokannasta. Tällöin pyydämme ottamaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta korjataan tarvittaessa ja vahvistus lähetetään asiakkaalle mahdollisimman pian.
3.4. Alennushinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa.
4. Maksu- ja toimitustavat
4.1. Mahdolliset maksutavat ja toimitustavat:
Tuotteet toimitetaan Asiakkaan valitsemaan Smartpost- tai Omniva-pakettiautomaattiin. Maksu suoritetaan 100 % ennakkoon pankkisiirrolla.
Huom! Kun maksat verkkopankissa, muista klikata lopuksi painiketta "Palaa kauppiaan sivulle". Muussa tapauksessa maksun onnistumisilmoitus ei välttämättä välity meille ja tilauksen käsittely voi viivästyä.
5. Tuotteiden saatavuus
5.1. Tuotteen saatavuustieto on ilmoitettu tuotteen kuvauksessa. Tietoja päivitetään mahdollisuuksien mukaan. Tietokannan ja todellisen varastosaldon välillä voi kuitenkin esiintyä viiveitä tai poikkeavuuksia, eikä NailPro voi taata tuotteiden saatavuutta. Tällaisissa tapauksissa NailPro ilmoittaa tilanteesta asiakkaalle ja tilauksen jatkokäsittelystä sovitaan yhdessä asiakkaan toiveiden ja NailPron mahdollisuuksien mukaan.
6. Asiakkaan peruutusoikeus
6.1. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostosopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on vastaanottanut tuotteen.
6.2. Peruutusoikeutta varten asiakkaan on lähetettävä kirjallinen ilmoitus sähköpostitse osoitteeseen contact@nailpro.fi ja palautettava tuote.
6.3. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja kaikki merkinnät ja suojamuovit paikoillaan.
6.4. Elektronisia komponentteja voi palauttaa vain, jos pakkausta ei ole avattu.
6.5. Mikäli palautettava tuote on vahingoittunut muusta kuin normaalista käsittelystä, asiakas on velvollinen korvaamaan arvon alenemisen.
6.6. Tuotetta ei voi palauttaa, jos se on valmistettu asiakkaan erityistoiveiden mukaan tai räätälöity hänen tarpeidensa mukaisesti.
6.7. NailPro palauttaa maksun asiakkaalle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta ja tuotteen palauttamisesta tai todistuksesta palautuksesta.
6.8. Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista.
7. NailPron oikeus peruuttaa sopimus
7.1. NailPro voi peruuttaa tilaukseen perustuvan ostosopimuksen, mikäli asiakas ei ole maksanut laskua eräpäivään mennessä tai jos tuote on loppuunmyyty.
7.2. NailPro säilyttää tilausta 30 päivän ajan ilmoitettuaan asiasta asiakkaalle. Maksu palautetaan asiakkaan pyynnöstä vähennettynä käsittely-, lähetys- ja/tai säilytyskuluilla.
7.3. NailPro voi peruuttaa sopimuksen myös, jos sen toteuttaminen ei ole muusta syystä mahdollista.
8. Takuu
8.1. Mikäli tuotteella on valmistajan myöntämä takuu, NailPro huolehtii takuuehtojen mukaisesta korjauksesta tai vaihdosta.
8.2. Takuu on voimassa myyntisopimuksen alkamispäivästä valmistajan määrittelemän ajan. Ostokuitti on esitettävä takuun saamiseksi.
8.3. Ellei takuuehdoissa toisin mainita:
8.3.1. Asiakkaalla on oikeus vaatia tuotteen korjaamista tai vaihtoa takuun aikana;
8.3.2. Takuu ei pitene korjauksen ajalla;
8.3.3. Vaihdetut osat ovat takuussa alkuperäisen takuuajan loppuun asti;
8.3.4. Uuden tuotteen takuu päättyy alkuperäisen tuotteen takuuajan mukaan.
8.4. Takuu ei kata vikoja, jotka ovat aiheutuneet mekaanisesta vauriosta, nesteestä, kosteudesta, lämpötilasta, virheellisestä käytöstä, ohjeiden vastaisesta käytöstä tai normaalista kulumisesta.
9. Reklamaatiot ja virheelliset tuotteet
9.1. Mikäli tuote osoittautuu vialliseksi (esim. laatuvirhe), asiakas sitoutuu ilmoittamaan siitä välittömästi sähköpostitse osoitteeseen contact@nailpro.fi ja liittämään mukaan seuraavat tiedot:
9.1.1. Nimi ja yhteystiedot;
9.1.2. Vian kuvaus ja mahdollinen syy;
9.1.3. Tilauksen numero.
9.2. Ilmoitus on lähetettävä viimeistään vikaa seuraavana päivänä. Muussa tapauksessa oikeus reklamaatioon raukeaa.
9.3. Viallinen tuote voidaan vaatia palautettavaksi ennen sen korvaamista uudella.
9.4. NailPro vastaa viallisen tuotteen korvaamisesta aiheutuvista kuluista.
9.5. Jos tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, asiakas voi purkaa sopimuksen ja palauttaa tuotteen. NailPro palauttaa maksun 30 päivän kuluessa perustellun peruutusilmoituksen vastaanottamisesta.
9.6. NailPro ei vastaa seuraavista:
9.6.1. Asiakkaan aiheuttamat vauriot;
9.6.2. Virheellinen säilytys tai käyttö;
9.6.3. Tuotteen normaali kuluminen;
9.6.4. Tuotteen ominaisuudet eivät vastaa asiakkaan odotuksia, mutta kyseessä ei ole virhe;
9.6.5. Muut laissa tai sopimuksessa määritellyt tilanteet.
10. Vastuu ja force majeure
10.1. NailPro ei vastaa:
10.1.1. Kolmansien osapuolien aiheuttamista teknisistä ongelmista, jotka estävät maksujen tai sopimuksen syntymisen. Asiakkaan on ilmoitettava ongelmista NailProlle välittömästi;
10.1.2. Asiakkaalle aiheutuneista vahingoista, jos joku muu käyttää hänen henkilötietojaan.
10.2. Velvollisuuksien rikkominen on anteeksiannettavaa, jos se johtuu ylivoimaisesta esteestä (force majeure).
10.3. NailPro ei vastaa toimitusviiveistä tai sekaannuksista, jotka johtuvat asiakkaan virheellisistä tiedoista tai siitä, ettei tilausta ole vastaanotettu ajallaan.
10.4. NailPro ei korvaa henkisiä vahinkoja, kolmansille maksettuja vahinkoja tai välillisiä vahinkoja (esim. menetetty tulo).
10.5. NailPro ei vastaa vahingoista, jos asiakas on tehnyt kolmansien osapuolien kanssa sopimuksia tuotteisiin liittyen.
10.6. NailPro ei korvaa muutoksista (esim. hinnat, toimitusajat) aiheutuneita vahinkoja.
10.7. NailPro ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat sen oikeudesta vetäytyä sopimuksesta.
11. Omistusoikeuden pidätys
11.1. Tuotteet ovat NailPron omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaan.
12. Henkilötietojen käsittely
12.1. NailPro ei luovuta asiakkaan tietoja kolmansille osapuolille, paitsi kuljetuspalvelujen tarjoajille toimitusta varten.
12.2. NailPro lähettää mainontaa ja tiedotteita vain, jos asiakas on siihen suostunut.
13. Tilausehtojen ja hinnaston muutokset
13.1. NailPro pidättää oikeuden muuttaa tilausehtoja ja hinnastoa.
13.2. Muutokset julkaistaan verkkosivuilla www.nailpro.fi ja astuvat voimaan heti julkaisemisen jälkeen.
13.3. Tilaushetkellä voimassa olleet ehdot ja hinnat ovat voimassa siihen tilaukseen nähden.
14. Valvonta ja riitojen ratkaisu
14.1. Näiden ehtojen perusteella tehtyjä sopimuksia valvoo Kuluttajariitalautakunta. Lisätietoja: neuvontapuhelin 1330 tai +372 6201 707.
14.2. Asiakkaalla on oikeus tehdä valitus Kuluttajariitalautakuntaan.
15. Loppusäännökset
15.1. Näihin tilausehtoihin ja ostosopimuksiin sovelletaan Viron lakia.
15.2. Mikäli jokin näiden ehtojen kohta todetaan pätemättömäksi, se ei vaikuta muiden ehtojen voimassaoloon. Pätemätön kohta korvataan lainmukaisella ehdolla, joka vastaa tarkoitusta mahdollisimman tarkasti. Tilausehdot säilyvät saatavilla osoitteessa www.nailpro.fi.